تور رایگان یکروزه شمیران‌گردی با اتوبوس روباز

تهران - ایرنا - رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شمیرانات با بیان اینکه اولین تور یک‌روزه شمیران‌گردی با اتوبوس روباز ساعت ۱۲:۳۰ امروز به پایان رسید، گفت: دومین و آخرین تور رایگان فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد.

مرتضی نیک‌رو روز یکشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتوبوس تور مذکور ساعت ۹ صبح از میدان تجریش حرکت خود را آغاز می‌کند و پس از مراجعه و توقف ۳۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای در امامزاده صالح (ع)، باغ فردوس و موزه سینما، و کاخ موزه‌های سعدآباد و نیاوران در ساعت ۱۲:۳۰ به کار خود پایان می‌دهد.

به گفته وی، استفاده از این اتوبوس روباز گردشگری که ۳۵ نفر ظرفیت دارد، برای عموم آزاد و هر شهروندی که در ساعت مقرر حاضر باشد می‌تواند شمیران‌گردی خود را آغاز کند.

تور رایگان یکروزه شمیران‌گردی با اتوبوس روباز

شمیران (منطقه یک شهری تهران) که شمال و شمال شرق پایتخت را شامل می‌شود، به سبب جاذبه‌های طبیعی، مذهبی، تاریخی، فرهنگی و تجاری در فصول مختلف میزبان جمعیت کثیری از شهروندان، و گردشگران و ورزشکاران داخلی و خارجی است.

آب‌وهوایی مطلوب، ارتفاعات و روددره‌ها با طبیعتی بکر و چشم‌نواز، رستوران‌ها و امکانات دربند و درکه، مجموعه تفریحی ورزشی توچال، بقاع متبرکه عظیم‌الشان همچون امامزاده صالح (ع) و امامزاده علی اکبر (ع)، مزار شهدای چیذر و کهف‌الشهدای ولنجک، کاخ‌ها و موزه‌های متعدد، بوستان‌های وسیع و مشهور، بازارچه‌های سنتی و مراکز خرید مدرن از جمله جاذبه های شمیران برای حضور چشم‌گیر مردم در این منطقه به شمار می‌آید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha