۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹
کد خبر: 84697345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: تکمیل برج هنر مهم ترین مطالبه اهالی فرهنگ ایلام است

ایلام - ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تکمیل برج هنر شهر ایلام بعنوان یک پروژه فرهنگی و هنری از مهم ترین مطالبات مردم است که در سال جدید باید اعتبارات لازم برای آن اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در بازدید از روند اجداث برج هنر شهر ایلام اظهار داشت: فرهنگ دوستان و هنر دوستان انتظار دارند این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد که این مهم اهمیت پروژه را دوچندان می کند.

وی افزود: بازدید امروز با حضور رییس سازمان و مدیریت و برنامه ریزی استان نشان از اهمیت تکمیل این پروژه مهم و با اهمیت است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: تکمیل این پروژه در این منطقه از شهر بطور قطع از آسیب های اجتماعی می کاهد و شور و نشاط اجتماعی را در بین استفاده کنندگان را در پی خواهد داشت.

حسنی تاکید کرد: با توجه به پیگیری انجام شده امسال اعتبارات بیشتری از محل اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل این پروژه اختصاص می یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: با توجه به مسوولیت های اجتماعی و فرهنگی، همه وظیفه داریم با همه توان برای تکمیل این پروژه مهم فرهنگی و هنری اهتمام جدی داشته باشیم.

پروژه هنر شهر ایلام از سال ۹۳ آغاز شده و مقرر شده بود سال ۹۹ تکمیل و به بهره برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha