۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۰۶
کد خبر: 84697693
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 بانک جامع اطلاع‌رسانی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است

قم-ایرنا-مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ شهرداری قم، گفت: جامع‌ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران شامل تمام خدمات و مراکز مورد نیاز زائر در نوروز سالجاری در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عملیاتی شده است.

مهدی کلانترزاده عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: ستادهای هشتگانه در کنار کمیته یازده گانه شهرداری قم در نوروز سال جاری در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره مطلوبی را در بین مسافران و زائران ورودی به شهر قم رقم بزنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به ضرورت پیوست رسانه ای در تمامی اقدامات و تصمیمات در سطح استانی، خاطرنشان کرد: اگر بعد رسانه ای و اطلاع رسانی در سطح استان تقویت شود شهروندان و مسافران ورودی منفعت بیشتری از خدمات ارائه شده خواهند برد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۹ درصد تماس های انجام شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: اسکان با ۲۸ درصد، ۷ درصد مباحث فرهنگی و ۲۶ درصد نیز مربوط به سایر امورات جاری بوده است.

کلانترزاده ادامه داد: در کنار استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی، نقشه ها و بروشورهایی نیز مانند سنتوات گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم بیان کرد: شهرداری قم از رسانه ها و کمیته های اطلاع رسانی استان در تحقق و روشنگری جهت تحقق اهداف شعار سال حمایت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha