۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84698130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه افزایش نسبی می‌یابد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از افزایش نسبی دمای هوا از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این افزایش هم در بیشینه و هم در کمینه دما رخ می‌دهد.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز دوشنبه بلداجی با ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه کشور و شهرکرد با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین مرکز استانها گزارش شد.

وی ادامه داد: این توده هوای سرد برای صبح سه‌شنبه نیز در استان ماندگار خواهد بود و خطر سرمازدگی باغات استان را تهدید می‌کند اما از روز چهارشنبه تعدیل می‌شود و دما در نقاط مختلف استان افزایش نسبی پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری برای روزهای آینده در استان جوی پایدار همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و گفت: وزش باد در روز پنجشنبه شدت می‌گیرد و افزایش سرعت باد سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و میانگین بارش‌های سال آبی جاری در استان کماکان ۵۲۰ میلیمتر است.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری سرمای هوا در روزهای آخر سال ۱۴۰۰ به ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات استان خسارت وارد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha