سرپرست فرمانداری میامی: شعار سال نگرشی هدفمند در تولید اقتصادمحور است

شاهرود - ایرنا - سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به شعار سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین گفت: شعار سال چراغ راه و یک نگرش هدفمند در تولید اقتصادمحور است.

عباس طاهرانپور روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین انتخابی هوشمندانه و در راستای اهمیت تولید در شعار سال‌های گذشته است.
وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط اقتصادی و نیازهای کشور با اعلام شعار سال هدف را مشخص می کنند و این وظیفه قوای مقننه و مجریه است که بستر را برای رسیدن به این هدف آماده کنند.
سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به اینکه  این شهرستان از تمامی ظرفیت‌های خود به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و کارآفرینان برای تحقق شعار سال استفاده می‌کند، اظهار داشت:  حرکت به سمت تحقق شعار سال با ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال آفرین مشکلات این منطقه را به نحو مطلوب برطرف می‌کند.
طاهرانپور با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر واژه تولید در چند سال متوالی حکایت از آن دارد که تنها راه نجات کشور و رفع وابستگی‌ها تولید است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه در شروع سال چراغ راهی روشن می‌کنند و شعار هرسال برمبنای اطلاعات علمی و نیازهای مهم کشور انتخاب می‌شود.
به گفته وی، تحقق شعار سال با تلاش مسئولان و مشارکت مردم امکان پذیر می‌شود.
سرپرست فرمانداری میامی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال کارگروه‌های مختلف تشکیل می‌شود، افزود: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف استفاده و برای جذب سرمایه گذاران اقدام شود.
طاهرانپور ادامه داد: در موضوع فعالیت شرکت‌های دانش بنیان با پیگیری‌های لازم و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان، فعالیت پارک علم و فناوری در شهرستان متناسب با ظرفیت ها جهت‌دهی می‌شود.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری کردند. 

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزارتن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha