۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84699171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادگران هلال احمر گیلان در ۶۸ حادثه امدادرسانی کردند

رشت _ ایرنا_ مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: امدادگران این جمعیت از ابتدای اجرای طرح خدمات نوروزی ۲۵ اسفند گذشته تا امروز نهم فروردین در ۶۸ حادثه امدادرسانی کردند.

سیاوش غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۱ حادثه مربوط به تصادفات، هشت مورد انحراف و برخورد با موانع و ۱۹ مورد نیز مربوط به واژگونی و سایر موارد بود که از این تعداد ۳۳ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با اشاره به فعالیت ٢١ پست دوچرخه سوار و ۸۷ پست پیاده سحاب در نقاط مختلف گردشگری گیلان اظهار داشت: ٢ هزار و ۸۱۴ نفر توسط اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: یکهزار و ۷۴۰ نفر با آموزش مهارت های ترافیکی و ۳۰۳ نفر در حوزه فضای دوستدار کودک آشنا شدند ضمن اینکه در اجرای پویش بهرفت (کاهش اتفاقات تلخ) در پست های نوروزی یکهزار و ۶۰۷ نفر با امضای میثاق نامه به این پویش پیوستند.

غلامی با اشاره به اجرای پویش ملی چلچراغ در راستای انجام خدمات داوطلبانه و رفتارهای نوعدوستانه توسط اقشار جامعه به ویژه جوانان به نیابت شهید سلیمانی افزود: ۴۸۶ نفر به این پویش و جشنواره دعوت شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۶۵۱ عدد اقلام فرهنگی شامل بروشور، نقشه، تقویم و لوح فشرده در بین مسافران توزیع شده است، اظهار داشت: بیش از ٨٢٩ نفر با مهارت های امداد و کمک های اولیه و سنجش فشارخون آشنا شدند.

در اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر در گیلان، ۱۶ پست ثابت و ۹ پست سیار و ۷ پست دوستدار کودک با مشارکت بیش از چهار هزار و ٧٧٠ نفر روز از اعضای جوانان در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha