رویارویی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته پایانی دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز سه شنبه راس ساعت ١٦ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این نخستین میزبانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی در خارج از تهران در سال ۲۰۰۲ (۱۳۷۹) نصیب تبریز شده بود و میزبانی مشهد برای رقابتهای جام جهانی دومین رویداد از این دست است اما پایانی بودن این دیدار و موقعیت زمانی و شرایط مسابقه، اهمیت میزبانی امروز مشهد را دوچندان کرده است.

درهای ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حوالی ساعت ۱۴ باز شد و تماشاگران در کمال آرامش و نظم با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران به تشویق تیم ملی می پردازند.

بیرانوند، محرمی، عزت اللهی، جهانبخش، نوراللهی، صیادمنش، کنعانی‌زادگان، قلی زاده، مجید حسینی، آزمون و نورافکن در این دیدار برای ایران به میدان رفته اند.

قضاوت این دیدار را "فو مینگ" از کشور چین به همراه سه کمک خود بر عهده دارد.

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه و تیم ملی لبنان و داوران و ناظران ای اف سی روز شنبه وارد مشهد شدند و دیروز نشست خبری و جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کردند.

در جدول گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده و تیم ملی امارات در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha