به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، در دیدار با مدیران ستادی استانداری در شیراز افزود: همه باید در استانداری با حوصله و صبوری پاسخگوی مشکلات شهروندان و مراجعان باشیم چرا که استانداری پناهگاه آخر مردم برای پیگیری مشکلاتشان است و بنابراین احترام به ارباب رجوع باید بیش از پیش در دستور کار باشد.
او ادامه داد: به جز برنامه های ابلاغی از سوی استانداری، مدیران کل نیز در حوزههای تخصصی برنامه ریزی لازم را داشته باشند و در پایان زمانبندی، عملکردها را مورد سنجش قرار دهند.
وی بیان کرد: معاونان استانداری نیز به طوردائم با مدیران کل و مشاوران حوزه مربوطه ارتباطات و جلسات منظم داشته باشند.
استاندار فارس، خواستار ساماندهی میز خدمت در استانداری فارس به منظور پاسخگویی هرچه بهتر و بیشتر به مراجعان شد.
ایمانیه، بر لزوم ارتقای سطح رفاه، ورزش و سلامت کارکنان نیز تاکید کرد و گفت: می کوشیم تا طرحی را به شکل پایلوت در استان اجرا کنیم تا بر اساس آن خانم های خانه دار شاغل در استانداری فارس ۲ ساعت زودتر از کار فارغ شوند تا به فعالیت های خانه بپردازند.
او افزود: هر کس که ز بیت المال حقوق دریافت میکند باید وقت خود را به نحو مطلوب برای انجام کارهای محوله صرف کند.
وی، از معاونین استانداری خواست تا اخبار مربوط به اقدامات و فعالیت های امیدوار کننده و خوب را از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم برسانند و در مقابل شنونده مشکلات و گلایه های مردم از زبان روابط عمومی و واحد بازرسی باشند و در جهت رفع آنها اقدام کنند.
شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با بیان اینکه امکانات این استان فقط منحصر به شهر شیراز نیست گفت: همه مدیران باید با اشراف کامل بر حوزه فعالیت خود در تمامی شهرستان های استان، در ارائه خدمات با عدالت رفتار کنند.
اخبار مرتبط
-
در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری:
استاندار فارس: پاسخگویی به مردم باید دلسوزانه باشد
شیراز -ایرنا- استاندار فارس به موضوع پاسخگویی به ارباب رجوع و پیشخوان ادارات اشاره کرد و افزود:…
-
آقای مدیر جلسه است
شیراز- ایرنا- «آقای مدیر جلسه است»؛ این جمله آشنا برای شمار زیادی از مراجعهکنندگان به ادارات…
نظر شما