کمیته امداد استان سمنان از ایده‌های دانش‌بنیان تا مرحله تولید حمایت می‌کند

سمنان- ایرنا- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۳۳ طرح منتخب و سه طرح حائز رتبه برتر در دومین رویداد استارتاپی کمیته امداد استان در سال گذشته، از مرحله ایده، تجاری‌سازی تا تولید انبوه، حمایت می‌شوند.

به گزارش ایرنا، میثم کاشفی روز چهارشنبه با بیان اینکه در دومین رویداد استارتاپی کارآفرین شو۲۲۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال و بعد از بررسی ۲۰۰ طرح تایید شد، به رسانه ها افزود: ۳۳ طرح منتخب شدند و سه طرح منتخب حائز رتبه برتر واز حمایت های این نهاد و پارک علم و فناوری برخوردارمی شوند.

وی، تصفیه خانه فاضلاب شهری با استفاده از مواد عالی فتو کاتالیست‌ها، پلتفرم واقعیت مجازی(فری لنسری) و خالص سازی بره موم یا ساخت آنتی بیوتیک را به عنوان سه طرح نخست ارائه شده در این رویداد عنوان کرد.

کاشفی افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» واحدهای فناور دارای ایده تا مرحله ساخت نمونه اولیه، تجاری سازی و ساخت انبوه و راه پیدا کردن به بازار فروش حمایت می شوند.

وی با اشاره به ۳۳ طرح دیگر در این رویداد، آنها را در موارد ساخت بلوک سیمانی مقاوم، ساخت یونیت تولچنج، رله فیوز هوشمند با پردازنده مرکزی، کشت جلبک، اپلیکیشن‌های استارتاپی، گلدان های خاک‌نما، کمباین برداشت پیاز، پرورش زالو، دستکاه نقطه زنی روی سفال، در دومین رویداد استارتاپی کارآفرین شو برشمرد و گفت: کمک به ساخت نمونه اولیه پذیرش در پارک علم و فناوری ، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از جمله کمک های این نهاد برای رشد و تجاری این ایده های اولیه است.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: بسیاری از جوانان نخبه و دارای ایده هستند و ضرورت دارد مقدمات و شرایط ظهور و بروز این ایده ها در کشور فراهم شود و مشاغل دانش بنیان گسترش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha