رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد مشهد شد

مشهد- ایرنا-معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست وارد مشهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا علی سلاجقه، امروز برای سفری ۲ روزه به خراسان رضوی، به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور در سفر استانی هیات دولت در شهرستان‌های قوچان و درگز به این استان سفر کرد.

رییس سازمان محیط زیست به منظور بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان خراسان رضوی، بازدید از صنایع و طرح‌های توسعه‌ای استان و نیز افتتاح چند طرح عمرانی و حضور در میز خدمت مردمی در نخستین سفر استانی رییس جمهوری در سال جدید به این استان سفر کرده است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بدو ورود مورد استقبال مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست استان خراسان رضوی و جمعی از مسوولان دیگر قرار گرفته است.

حضور در میز خدمت مردمی و دیدار با کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و خانواده معظم شهدا، بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست، بازدید از صنایع و طرح های توسعه ای استان و نیز افتتاح چند طرح عمرانی  از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه سلاجقه به استان خراسان رضوی است.

رییس جمهور در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی عصر امروز به مشهد سفر می‌کند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha