بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری برای تحقق اهداف شعار سال تلاش می‌کند

شهرکرد- ایرنا- فعال تولیدی بخش خصوصی و رییس شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی استان برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری شعار امسال تلاش می‌کند.

مسعود سوردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: نامگذاری امسال با عنوان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" براساس نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است و سامان‌دهی و مدیریت تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار توجه ویژه به بخش خصوصی نقش اصلی در دستیابی به اهداف این نامگذاری ایفا می‌کند.

سوردی تصریح کرد: عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر توجه به حوزه "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" باعث پیروزی در جنگ اقتصادی همانند پیروزی در دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی یادآور شد: بهره‌مند از توان بخش خصوصی و مشارکت با فعالان این حوزه روند رسیدن به اهداف نامگذاری شعار سال‌جاری را تسریع می‌کند.

این فعال بخش خصوصی اظهار داشت: به‌منظور حمایت از بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و رفع موانع موجود بر سر راه توسعه باید تسهیل در اجرای قوانین و مقررات در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: علاوه بر مشکلات فراوان فعالان بخش خصوصی در حوزه تولید، اما تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان استان برای اشتغالزایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و رشد شاخص‌های توسعه‌ای و اقتصادی تلاش می‌کنند.

سوردی تاکید کرد: امید است در سال‌جاری از تمامی ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و خصوصی برای رسیدن به اهداف "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" بهره‌گیری شود.

به گزارش ایرنا، سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha