۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 84700198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ واحد صنفی گرانفروش در شیراز جریمه شدند

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 84700198
۳۵ واحد صنفی گرانفروش در شیراز جریمه شدند

شیراز-ایرنا-مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت:‌ ۳۵ واحد صنفی شیراز با تخلف‌هایی مانند گرانفروشی، در تعطیلات نوروزی شناسایی و جریمه شدند.

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس،  کریم قانعی افزود: شناسایی این واحدها در قالب مانور طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار محصولات کشاورزی با محوریت این سازمان صورت گرفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه در این مانور ۱۵۰ واحد صنفی بازرسی و ۳۵ واحد متخلف شناسایی شدند،افزود: واحدهای متخلف جهت ارائه مدارک و مستندات به اداره بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دعوت شدند.
به گفته وی؛ در این مانور واحدهای فروش گوشت، مرغ و تخم مرغ، میوه و تره بار، خواربار و لبنیات و نانوایی بررسی شدند و عمده تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و عدم ارایه فاکتور خرید است.
قانعی اظهار کرد: در مانور مذکور شهرستان شیراز به ۱۲ منطقه تقسیم و تیم های بازرسی متشکل از ناظران سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بسیج اصناف سپاه فجر استان فارس از صنوف بازرسی کردند.
مدیر دفتر مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این سازمان طرح های نظارتی خود را گسترده کرده است و با متخلفین به شدت برخورد می‌کند و هم استانی ها نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه بازار محصولات کشاورزی می‌توانند با شماره ۳۲۱۷۲۰۲۰- ۰۷۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha