۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۷
کد خبر: 84700326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر خدمات سفر از اولویت‌های طرح عیدانه استاندارد است

همدان- ایرنا- مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیر فلزی سازمان ملی استاندارد با اشاره به افزایش حجم مسافران نوروزی، گفت: نظارت و کنترل واحدهای خدماتی مورد استفاده مسافران در اولویت طرح عیدانه قرار دارد.

به گزارش ایرنا، «محمد احمدی مقدم»روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران استان همدان  اظهار داشت: ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی مردم برای سازمان ملی استاندارد مهم‌ترین موضوع در اجرای طرح عیدانه است که از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این طرح هتلها، هتل آپارتمانها، زائرسراها و مراکز فروش مواد غذایی و رستورانها مورد بازرسی قرار گرفته و بر شیوه خدمات دهی سالم و باکیفیت این واحدها به مسافران نظارت می شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیر فلزی سازمان استاندارد، گفت: با استقبال مردم از سفرهای نوروزی، رستورانهای بین راهی مهم‌ترین مولفه سفر هستند که بازرسان ما بر اساس استانداردهای تعریف شده خدمات دهی آنها را رصد و ارزیابی می کنند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: طبق وظایف ذاتی سازمان ملی استاندارد بر کالاهای ساخت داخل، وارداتی و خدمات نظارت دارد اما امسال با فروکش کردن کرونا در طرح عیدانه موضوع رعایت استاندارد در واحدهای خدماتی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان همدان نیز در ادامه از اجرای خوب این طرح در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶ هتل، سه هتل آپارتمان مورد بازدید قرار گرفته و تخلفات آنها گوشزد و اخطارهای لازم به آنها داده شد.

«محمد مددی» افزود: همچنین در طرح عیدانه استاندارد، یک هزار و ۵۶۱ فروشگاه و مرکز عرضه مواد غذایی و ۲۹۲ رستوران، چلوکبابی، پیتزافروشی و کافه تریا بازرسی شد.

وی با تاکید بر تاثیر و اهمیت استاندارد بر زندگی آحاد جامعه تصریح کرد: توسعه استاندارد نیازمند حمایت گسترده مردم و مسئولان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha