وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری پای درددل مسافران در پایانه مسافربری مشهد نشست

مشهد- ایرنا- وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با حضور در پایانه مسافربری امام رضا(ع) با مردم گفت‌ و گو و به مشکلات مسافران رسیدگی کرد.

به‌گزارش ایرنا سید عزت‌ الله ضرغامی عصر روز چهارشنبه، در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد با مسافرانی از شهرهای اصفهان، تبریز، زاهدان و چندین شهر دیگر کشور گفت‌وگو و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

وی برخی از مشکلات مسافران را ناشی از پیش‌بینی نکردن تامین بلیت برگشت دانست و از مدیریت خوب مسوولان به نسبت جمعیت ورود و خروج مسافر در پایانه مسافربری مشهد که روزانه به مسافران و زائران حدود ۲هزار اتوبوس به صورت جهادی و شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌شود تشکر کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز برای افتتاح رسمی باغ‌ ایرانی ایوان سلام پایانه مسافربری امام‌ رضا (ع) مشهد به پایانه مسافربری مشهد رفت.

نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در سال ۱۴۰۱ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری - امروز و فردا - به مقصد خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha