وزیراقتصاد: با همکاری مردم غفلت های گذشته جبران می شود

تربت حیدریه-ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:مسیر سخت و طولانی جبران غفلت های گذشته با همکاری مردم به سرعت سپری می شود تا هر روز شاهد رفع محرومیت ها در کشور باشیم.

احسان خاندوزی عصر پنجشنبه در مزار شهدای گمنام زاوه در جمع مردم افزود: دولت آیت آلله ابراهیم رییسی عزم جدی بر کاهش اختلاف طبقاتی دارد و نقاط محروم و کمتر برخوردار را رسیدگی خواهد کرد و این اولویت دولت سیزدهم است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: بعضی طرح ها عمرانی در این منطقه مربوط به ۱۶سال قبل است و تلاش ما تکمیل این طرح ها و ایجاد شغل و کارافرینی و افزایش درآمد مردم و کشاورزان منطقه است.

دولت آباد مرکز شهرستان زاوه در ۱۸۹ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر روز پنجشنبه وارد زاوه شد و در بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و از طرح های نیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری و استخر شنای زاوه بازدید کرد.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فرورددین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان،آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha