۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 84701587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر ارشاد: کاستی‌های شهرستان تازه تاسیس باخرز پیگیری می‌شود

مشهد- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطالبات و خواسته های مردم شهرستان تازه تاسیس باخرز قابل پیگیری بوده و به اطلاع ریاست جمهوری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در سفر ۲ ساعته به شهرستان باخرز در مسجد جامع امام (ع) و در جمع مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان افزود: نمی توان قول داد که همه مشکلات مطرح شده توسط مسوولان و نمایندگان اقشار مختلف مردم به صورت کامل برطرف شود اما تمام تلاش خود را تا حصول نتیجه خواهیم کرد.

اسماعیلی با اشاره به مطالبات به حق مردم شهرستان باخرز گفت: با توجه به اینکه هنوز مدت زمان زیادی از ارتقای باخرز به شهرستان نمی‌گذرد، مشکلات و کاستی‌های بسیاری در این منطقه وجود دارد که همه این مسائل را در جلسه شورای اداری استان به اطلاع رئیس جمهور خواهم رساند.

در ادامه دیدار مردم شهرستان باخرز با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هر یک از نمایندگان تشکلها به بیان مشکلات خود پرداختند.

در ادامه این سفر محمد مهدی اسماعیلی از بیمارستان ۳۸ تختخوابی خاتم الانبیا شهر باخرز دیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد درمانی قرار گرفت.

شهرستان ۴۷ هزار نفری باخرز متشکل از ۲ بخش مرکزی و بالا ولایت با ۵۳ روستا در ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باخرز در سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقا یافت.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم روز چهارشنبه در نخستین سفر استانی سال ۱۴۰۱ خود وارد استان خراسان رضوی شدند که امروز - پنجشنبه- نیز مهمان این استان خواهند بود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha