۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۳۰
کد خبر: 84701771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نسیم شادی در کوچه رمضان می‌وزد / ادامه پخش شبانه «دورهمی»

تهران- ایرنا- پس از تعطیلات نوروزی، جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان متناسب با ماه بندگی از یکشنبه ۱۴ فروردین تغییر خواهد کرد.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از شبکه نسیم، سری جدید برنامه‌های بی انتها، مسابقه هوش برتر، انیمیشن جوانمردان به پخش می‌رسد و برنامه های دورهمی، تهمتن و چهل تیکه به پخش خود در رمضان ادامه خواهند داد و برنامه جدید جنگ دوست داشتنی به جدول پخش شبکه اضافه می شود.

بی انتها
ویژه برنامه بی انتها برای لحظات معنوی افطار و سحر تدارک دیده شده است و با طراحی ویژه و بهره گیری از ظرفیت برجسته این ماه عزیز، حال خوب را به همراهان خود منتقل خواهد کرد. بی انتها با روایت حامد عسکری حدود ساعت ۱۹ و در آستانه اذان‌مغرب پخش خواهد شد.

هوش برتر
فصل جدید مسابقه هوش برتر با سابقه ای طولانی و تجربه ای متفاوت با دکوری هوشمند و ساختاری کاملا خاص با اجرای آریا طاهری هر شب ساعت ۲۰ به آنتن این شبکه می‌آید. 

جنگ دوست داشتنی!
روایتی شیرین از آدم‌های جنگ با روایت زخم، جنگیدن و شهادت با حکایتی از افرادی که هر کدام قصه ای از دل جنگی دارند. جنگی که در هیچ کجا، دوست داشتنی نیست. این برنامه با میزبانی اصغر نقی زاده هرشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

دورهمی
سری جدید دورهمی که از ۲۸ اسفند با حضور چهره‌های شناخته به آنتن بازگشته است، پخش خود را در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داد. این برنامه با حضور هنرمندان، ورزشکاران با رویکرد جدید چهارشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳ پخش می‌شود. 

تهمتن
مسابقه تهمتن در ادامه رقابت‌هایی که در نوروز ۱۴۰۱ به نمایش گذاشت پخش خود را در ماه مبارک رمضان بر پایه مسابقاتی از جنس سرعت، تمرکز و قدرت و بخش‌های چالش برانگیز با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی ادامه خواهد داد و شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و تلاش می‌کند در کنار لحظات جذاب برای خانواده‌ها، رقابتی توام با رفاقت را بار دیگر به‌نمایش بگذارد. 

چهل تیکه
میزبانی از چهره‌ها وخاطره سازان لحظات شیرین و به یادماندنی در هنر کشور که با اجرای محمدرضا علیمردانی در ادامه فصل گذشته هرشب ساعت ۲۱ به روی آنتن خواهد رفت تا خاطراتی از گذشته را برای هر کدام از ما زنده و به پخش خود در این سری پایان دهد.

انیمیشن جوانمردان
روایت شرین و درس آموز از تاریخ و قصه‌هایی از سرداران ایرانی که دلاورانه جنگیدند و مقاومت کردند در قالب پویانمایی روایت خواهد شد. این انیمیشن هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha