۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84701853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی همدان شرایط جوی استان را در روز طبیعت پایدار پیش بینی کرد

همدان- ایرنا -کارشناس اداره کل هواشناسی همدان شرایط جوی استان برای /شنبه/ روز طبیعت را پایدار پیش بینی کرد و گفت: از امروز /جمعه/ تا پنج روز آینده هوا در نقاط مختلف استان پایدار و آرام است.

محمدحسن باقری شکیب» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان بیشتر نقاط استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در ارتفاعات با مه صبحگاهی همراه است.

وی با بیان اینکه پدیده غالب در چند روز آینده در برخی از نقاط استان همدان وزش باد در بعداز ظهرها است اظهار داشت: هوای همدان در حال حاضر نیمه ابری و دما ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: پدیده غبار رقیق در برخی از ساعات روز در بیشتر نقاط استان تا چند روز آینده روئیت می شود.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای هوای همدان در روز طبیعت در گرمترین ساعات به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوای شهر همدان ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر نیز یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پربرف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha