وزش باد خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز افزایش سرعت وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که در نیمه شمالی همراه با افزایش ابرناکی و در ارتفاعات خراسان‌رضوی، بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

مرتضی اثمری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای از فردا، شنبه تا روزهای میانی هفته جاری، جوی به نسبت آرام و آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما در استان خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی در ۱۳ فروردین ماه و روز طبیعت، گفت: در روز شنبه، شاهد جوی پایدار برای استان خواهیم بود و پدیده خاص جوی برای این روز وجود ندارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۰ تا ۲۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و پیش بینی می‌شود دمای هوای مشهد امروز در خنک ترین ساعات به ۹ و در گرمترین ساعت به ۲۳ درجه سلسیوس برسد.

اثمری افزود: در این مدت باخرز با کمینه دمای هوای چهار درجه بالای صفر و سرخس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

وی گفت: بیشترین سرعت وزش باد نیز در این مدت از بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha