به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی گیمز رادار، ویل پاورز، سرپرست روابط عمومی شرکت فناوری ریزر، به استناد ایمیلی که از طرف متولیان رویداد E۳ به دستش رسیده بود، در توییتی از لغو رسمی نسخه سال ۲۰۲۲ این رویداد خبر داد.
رویداد E۳ در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا به طور کامل لغو و در سال ۲۰۲۱ صرفا به طور برخط برگزار شد.
انجمن نرمافزارهای سرگرمی آمریکا پیشتر اعلام کرده بود امسال هم E۳ را به صورت حضوری برگزار نمیکند با وجود این امید میرفت همچون سال گذشته پای یک نسخه برخط درمیان باشد، رویایی که کرونا مانع از تحقق آن شد.
انجمن نرمافزارهای سرگرمی آمریکا (ESA) خبر لغو کنفرانس E۳ را تاکید کرد و گفت این رویداد امسال، چه به طور فیزیکی و چه به طور مجازی، برگزار نخواهد شد.
متولیان E۳ با انتشار بیانیهای ضمن اعلام این خبر، اظهار داشتند: همانطور که پیشتر هم اعلام کرده بودیم رویداد E۳ در سال ۲۰۲۲ به دلیل تداوم تهدید شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار نمیشود. امروز اعلام میکنیم امسال از نسخه دیجیتال این رویداد هم خبری نیست.
در ادامه این بیانیه آمده است: در عوض، همه انرژی و منابع خود را به برگزاری یک نسخه فیزیکی و دیجیتال بهتر برای تابستان آینده اختصاص خواهیم داد. مشتاقانه منتظریم تا در سال ۲۰۲۳، E۳ را به صورت فیزیکی و زنده برای طرفداران بازیهای ویدئویی از سراسر جهان در لسآنجلس برگزار کنیم.
به گفته این انجمن، E۳ در این فاصله تجدید قوا کرده و در سال ۲۰۲۳ با ویترینی بازمیگردد که از بازیهای رایانهای جدید و هیجان انگیز و ابتکارات انجام شده در صنعت بازیهای ویدئویی تجلیل خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذاتالریه نام برده میشد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.
این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان جهانی بهداشت از آن با واژه همهگیری یاد کرد، تا لحظه تنظیم خبر بیش از ۴۴۰ میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است که از این میان ۶ میلیون و ۱۴۰ هزار نفر جان باختهاند.
شیوع این ویروس موجب تعطیلی بسیاری فعالیت و رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله جشنوارهها، نمایشگاه ها و بسته شدن سینماها، سالن های تئاتر و کنسرت و کتابفروشیها شد و تأثیرات منفی زیادی بر بازارهای جهانی و اقتصاد کشورها در بخش های گوناگون از جمله فرهنگ گذاشت.
نظر شما