۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۳۰
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84702588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: برنامه‌های تحول‌آفرین برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های تحول‌آفرین مطلوبی برای حوزه‌های مختلف استان پیش‌بینی شده و در اولویت کاری قرار گرفته است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهرکیان شهرستان شهرکرد تاکید کرد: با اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های پیش‌بینی شده برای ایجاد تحول در چهارمحال و بختیاری، مردم روحیه جهادی مدیران در رفع مشکلات استان را درک می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین‌ماه ۱۳۵۸ افزود: جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است و در حوادث احتمالی، با آسیب مواجه نخواهد شد.

حیدری به اقدامات دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: این دولت برای رفع مشکلات مردم مصمم است که این مهم در سفرهای استانی رییس‌جمهور مشهود است.

وی اقدامات دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۰ را مطلوب دانست و یادآور شد: مسوولان برای رفع مشکلات مردم همواره به اقدام جهادی با هدف تسریع در روند توسعه استان تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز و سخنرانی در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهرکیان شهرستان شهرکرد، به مشکلات افراد حاضر رسیدگی و دستور لازم در این زمینه را صادر کرد.

حیدری همچنین از اعضای شورای اسلامی شهرستان خواست تا مشکلات مردم این شهر را شناسایی و جمع‌بندی کنند تا در یک نشست تخصصی بررسی شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با صدور پیام تبریک به‌مناسبت دوازدهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: روزهای آغازین سال نو و بهار طبیعت، یادآور دوازدهم فروردین‌ماه ۱۳۵۸ و روزهای سرنوشت‌سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایت‌مدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه‌ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جاودانه کرد.

وی در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: مردم بصیر ایران با رهنمودهای امام خمینی (ره) و با رای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

حیدری در بخش پایانی این پیام تاکید می‌کند: در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، مجد، عظمت، اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی به‌ خصوص مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری را از ایزد منان خواستارم.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha