۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۲۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84703112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردان‌های القدس: پاسخ به جنایت ترور جنین در اندازه آن خواهد بود

تهران- ایرنا- گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور سه فلسطینی در جنین اعلام کرد که به این جنایت در اندازه آن پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از تارنمای الوطن فلسطین، گردان‌های القدس تأکید کردند که جنایت ترور سه جوان با شلیک گلوله نیروهای اشغالگر صبح روز شنبه در شهر جنین در ادامه تجاوزهای اشغالگر است.

در بیانیه گردان‌های القدس آمده است: رزمندگان ما با خون خود پیروزی و شهادت را به جا آوردند، بدون اینکه به ارتش رژیم اشغالگر و زرادخانه نظامی آن توجهی داشته باشند.

گردان های القدس افزودند: ما در خاک فلسطین می‌مانیم تا آتش درگیری با رژیم صهیونیستی را شعله‌ور نگاه داریم.

در این بیاینه همچنین آمده است: ما قبل از سربازان، فرماندهان را در راه شهادت و سرکوب رژیم اشغالگر و آزادسازی سرزمین و مقدسات تقدیم می‌کنیم.

شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در پایان آورده است: خون سه رزمنده‌ای که در جنین به شهادت رسیدند، ارتباط تاریخی در جنین را بین نبرد امروز و حماسه جهادی ۲۰ سال تأکید کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح شنبه خودرو حامل سه جوان فلسطینی را در میدان عرابه شهر جنین با ده‌ها گلوله هدف قرار دادند و آنها را به شهادت رساندند.

عملیات استشهادی اخیر یک جوان فلسطینی در تل آویو که منجر به کشته شدن ۵ نفر شد، حفره‌ها و ضعف‌های امنیتی و اجتماعی رژیم اشغالگر را نشان داد و فضای سیاسی که عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با تل آویو القا کرده بود را شکست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha