۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰
کد خبر: 84703388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: کادر سازی و قهرمان پروری دانش آموزان هرمزگان در دستورکار داریم

بندرعباس - ایرنا-استاندار هرمزگان گفت: با بالا بردن سطح آموزش و کادر سازی با کمک معلمان و مربیان باید قهرمانانی تربیت کنیم که الگو باشند تا در سطح ملی بدرخشند و کارهای مهمی در دستان فرزندان برومند این استان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی  روز یکشنبه در مراسم نمادین آغاز فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی مدارس در سال ۱۴۰۱ در بندرعباس افزود: ۲سال به دلیل شیوع بیماری کرونا، بطورتقریبی تمام مسائل اجتماعی تحت تاثیر قرار گرفت و اصلی‌ترین آن همین بخش آموزشی کشور بود.

وی ادامه داد: تمام تلاش ها در سطح استان و کشور این بود که کلاس آموزشی حضوری دانش آموزان شروع شود و خوشبختانه با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، امروز این اتفاق مبارک افتاد.

استاندار هرمزگان خطاب به دانش آموزان گفت: فرزندان غیور و عزیز بدانید مهندسان و پزشکان و معلمان و قهرمانانان آینده کشورمان شما هستید و همه‌ آرزوهای یک ملت شما هستید، برای آینده کشور باید به فوریت نظام آموزش حضوری را شروع کنیم و البته دغدغه‌هایی از طرف خانواده‌ها و معلمان وجود دارد که وظیفه ماست، با تمام توان آن را برطرف کنیم.

دوستی یاد آور شد: من دغدغه معلمان عزیز را درک می کنم و ان شاءلله بتوانیم در کنار یکدیگر کار آموزشی فرزندانمان را شروع کنیم.

وی اظهار داشت: در خصوص آموزش کارهای خوبی شروع شده است، هم از بُعد تجهیز آزمایشگاه‌های استان و هم در بُعد بچه های کنکوری استان، البته ضعف‌هایی هست که باید به سرعت آن را برطرف کنیم، ما باید سطح آموزش در استان را بالا ببریم. این شدنیست و با کمک شما معلمان قهرمان این سرافرازی نزدیک است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: همزمان با سراسر کشور کلاس‌های درس مدارس استان در همه مقاطع از امروز به صورت حضوری آغاز شد.

محمد قویدل افزود: طبق دستورالعمل‌های جدید گروه بندی دانش آموزان حذف شده است و همه دانش آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید در کلاس‌ها حضور یابند.
وی بیان داشت: تنها دانش آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم و همچنین بیماران زمینه ای می توانند از بستر فضای مجازی و شبکه شاد استفاده کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط دانش آموزان و کادر اجرایی مدارس اظهارداشت: کادرهای آموزشی باید مدارس را ضدعفونی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه اولیای دانش آموزان همکاری لازم را با مدارس داشته باشند، گفت: دانش آموزانی که علائم کرونا و بیماری زمینه‌ای دارند تنها با داشتن تاییدیه پزشکی می‌توانند آموزش برخط دریافت کنند.

قویدل یاد آور شد: سه هزار و ۵۷۰ مدرسه در قالب ۱۷ هزار و ۵۸۵ کلاس درس در سال تحصیل جدید مهیای جهت دانش آموزان در سراسر استان است.

وی افزود: در سال تحصیلی بیش از ۴۰۵ هزار و ۸۳۰ دانش آموز از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم متوسطه در هرمزگان مشغول به تحصیل می‌شوند.
وی بیان داشت: تمهیدهای لازم بهداشتی و پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدرسه‌ها اندیشیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha