نماینده مجلس: مشکل ساختمان‌های نیمه کاره ۱۶۰ واحدی دامغان پس از ۲۲ سال رفع شد

سمنان- ایرنا- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ساختمان‌های نیمه کاره شرکت پارس فرم مشهور به ساختمان های غلامی پس از ۲۲ سال بلاتکلیفی رفع شد.

علی‌اکبر علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: قرارداد واگذاری زمین ۱۶۰ واحدی پارس فرم واقع در شهرک گلستان دامغان پس از دهه ها بلاتکلیفی ابلاغ شد. 

وی ادامه داد: کلیه موانع موجود در این طرح رفع و پیمانکار موظف شد تا طی ۲.۵ سال آینده کلیه ۱۶۰ واحد را تکمیل و تحویل دهد. 

علیزاده اظهار داشت: با توجه به سفر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی سابق به دامغان و بازدید از طرح مذکور، دستور اولیه واگذاری و ابلاغ در رده عالی صادر شد و با پیگیری های انجام شده در ماه‌های اخیر، سرانجام سازمان ملی مسکن و شهرسازی پس از برگزاری جلسات متعدد، فرآیند رفع این مشکل را ابلاغ کرد. 

وی اضافه کرد: این قرارداد در اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و با حضور نمایندگان اداره کل بازرسی استان و پیمانکار امضا و در آینده نزدیک عملیات اجرایی طرح آغاز می‌شود. 

علیزاده تصریح کرد: پس از ابلاغ مجموعه ۱۶۰ واحدی و آغاز طرح، در آینده نزدیک مجموعه ۱۳۰ واحدی این پیمانکار نیز با پیگیری های لازم ابلاغ می‌شود. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم جهت اخذ مساعدت سازمان ملی مسکن و شهرسازی به منظور رفع مشکل آسانسورهای طرح مسکن مهر دامغان و واگذاری زمین به سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha