۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبر: 84703539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد خودرویی در جادهای مازندران عادی و روان است

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبر: 84703539
تردد خودرویی در جادهای مازندران عادی و روان است

ساری - ایرنا - رییس پلیس راه مازندران با اشاره به پایان یافتن تعطیلات نوروزی و موج بازگشت مسافران به مقصد در دو روز گذشته، وضعیت ترافیک در جاده‌های ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد خودرو در جاده‌های ارتباطی کندوان، هراز، کیاسر، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال در زمان حاضر عادی و روان است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک نوروزی در جاده‌های ارتباطی مازندران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: جاده‌های ارتباطی مازندران هم اکنون فاقد هرگونه محدودیت ترافیکی است.

سرهنگ جهان تاب از کاهش تصادفات و همچنین تلفات ناشی از رانندگی در ایام تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت که از ۲۵ اسفندماه پارسال تا هشتم فروردین ماه جاری ۱۲ نفر در تصادفات جاده‌ای این استان کشته شدند که از این میزان ۹ نفر مرد و بقیه زن بودند.

رییس پلیس راه مازندران از کاهش ۵۶ درصدی آمار تلفات جاده‌ای و کاهش ۵۵ درصدی آمار تصادفات برون شهری نوروز امسال در این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و و افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری رانندگان با ۶ کشته، بیشترین تعداد تلفات جاده‌ای را به خود اختصاص داه اند و از مجوع کشته شدگان حوادث مربوط به رانندگی نیز هشت نفر بومی و بقیه غیربومی بودند.

سرهنگ جهان‌تاب، خستگی راننده، سرعت و سبقت غیرمجاز ، بی توحهی به رعایت حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از جمله عوامل اصلی در بروز تصادفات جاده‌ا ی عنوان کرد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha