۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵
کد خبر: 84703685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸۶ پرونده تخلف صنفی در استان همدان تشکیل شد

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۵
کد خبر: 84703685
۳۸۶ پرونده تخلف صنفی در استان همدان تشکیل شد

همدان- ایرنا- سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: ۳۸۶ فقره پرونده تخلف صنفی همزمان با ایام نوروز در این استان تشکل و متخلفان به پرداخت بیش از ۷۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شدند. 

مرضیه یونسی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح ویژه نوروزی از ۱۴ اسفند سال گذشته شروع و تا ۱۳ فروردین ادامه داشت.

وی اضافه کرد: گشت های مشترک با تمام توان در سطح استان تلاش کردند تا آرامش بازار حفظ و دست سود جویان کوتاه شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: در این راستا تا پایان طرح نوروزی ۲ هزار و ۳۷۰ واحد صنفی توسط ۲۰۸ تیم گشت مشترک بازرسی و ۳۸۶ فقره پرونده تشکیل شد.

یونسی گفت: علاوه بر بازرسی از مجتمع های خدماتی و رستوران‌های بین راهی، تهیه غذاها و فست فودها، هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز گردشگری و اقامتی، نانوایی‌ها، بازرسی از بازار مرغ نیز صورت گرفت که با رصد و بازرسی های شبانه همه کشتارگاه های استان و نظارت مستقیم بر توزیع بیش از ۱۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار، این حوزه کنترل شد.

به گفته وی، در جریان این بازرسی ها مقادیر زیادی مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از جمله ۲۹۰ کارتن تخم مرغ فاقد شناسه بهداشتی و تاریخ تولید و مصرف، ۶۰۵ کیلوگرم مرغ و ماهی، ۵۰۰ کیلوگرم خرما، ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، ۱۵۰ کیلوگرم سوسیس و کالباس و همبرگر، ۷۵ دست کلّه پاچه، هفت کارتن آبمیوه، بیش از ۲۰۰ عدد نوشابه و دلستر تاریخ مصرف گذشته و قاچاق، ۱۵ کیلوگرم شکلات، مقادیری قرص و دارو از عطاری ها، ۳۴ عدد شامپو و نرم کننده کشف و در محل معدوم شدند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: همچنین از عرضه خارج از شبکه ۲۵۰ کیلو گرم برنج تنظیم بازار نیز جلوگیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha