۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84703852
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ میلیون تُن کالا سال گذشته از مبادی استان سمنان جا به جا شد

سمنان- ایرنا- رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: ۱۰ میلیون تُن کالا در سال گذشته طبق بارنامه های صادر شده از مبادی استان سمنان حمل شده است.

به گزارش ایرنا، مجید عرفانی تبار عصر یکشنبه به رسانه ها بیان کرد: از این مقدار جا به جایی بیش از ۳۰ درصد سهم گچ استان و ۲ میلیون تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل سیمان و خاک معدنی بود.

وی افزود: همچنین جا به جایی محموله ترانزیتی در ۵۴ سفر به میزان یکهزار و ۶٠٠ تُن به ارزش گمرکی یک میلیارد ریال در سال گذشته صورت گرفت.

عرفانی تبار با بیان اینکه ۸۵ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان در این مدت جا به جایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشتند، افزود: گچ، سیمان، نمک و مصالح ساختمانی از جمله عمده کالاهای حمل شده است. 

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌ روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم اجرایی و دستورالعمل های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل فعال در این حوزه ابلاغ شده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان یادآورشد: در استان سمنان چهار هزار و ۶۵٠ راننده با استفاده از سه هزار و ١۵٠ وسلیه نقلیه سنگین مشغول به فعالیت در بخش حمل و نقل کالا هستند./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha