حمایت از تولید دانش‌بنیان، دستورکار جدید سازمان فناوری اطلاعات

تهران - ایرنا - رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: طراحی برنامه‌های عملیاتی در خصوص نحوه حمایت از تولید دانش‌بنیان، دستور کاری ‌سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال جدید است.  

به گزارش گروه علم و فناوری ایرنا از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری اظهار داشت: دستور مقام معظم رهبری با محوریت سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین با توجه به منابع و ابزارهایی که سازمان فناوری اطلاعات ایران در اختیار دارد، مسوولیت سنگینی را برای ما ایجاب کرده است به طوری که سازمان در سالی که پیش رو داریم، سال پرکارتری را نسبت به سال‌های گذشته تجربه خواهد کرد. در همین راستا درصدد طرح‌ریزی و جمع‌آوری برنامه‌های جامع و عملیاتی در خصوص حمایت از تولید دانش بنیان هستیم و پس از انجام جمع‌بندی‌های لازم، به تدریج اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات نیز درباره سال ۱۴۰۱ گفت: سال تحول و تولید، سال اشتغالزایی و شکوفایی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. با فراهم شدن زیرساخت‌های پیش‌بینی‌شده در قانون بودجه امسال و حمایت‌های دولت و رییس‌جمهور و همراهی و تلاش همه متخصصان این صنعت به فضل خداوند پروژه‌های بزرگ و راهبردی برنامه‌ریزی شده به ثمر خواهد نشست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha