۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84704043
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

خدمت رسانی هلال احمر سبزوار به ۲۱ هزار مسافر

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبر: 84704043
خدمت رسانی هلال احمر سبزوار به ۲۱ هزار مسافر

سبزوار- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: ۲۱هزار و ۹۲۰ مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین از خدمات طرح ایمنی و سلامت در شهرستان سبزوار بهره مند شدند.

محمدعلی جباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی در قالب ارائه خدمات سلامت و امداد رسانی به مصدومان حوادث رانندگی، آموزش کمک های اولیه، اطلاع رسانی در زمینه کرونا و غربالگری بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۸ هزارو ۲۰۱ نفر از خدمات آموزشی و فرهنگی شامل راهنمایی مسافران به مکان های فرهنگی، تفریحی و عمومی، کودکان بهره مند از فضای دوستدار کودک، مراجعان به خیمه نماز و دعوت به پویش‌ بهبود رفتار های ترافیکی و چهلچراغ به نیت حاج قاسم سلیمانی بهره مند شدند.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: حدود ۱۴ هزار اقلام شامل بروشور های ایمنی و بهداشتی، معرفی مکان های واکسیناسیون، نقشه شهرستان و استان، کیف کمک های اولیه و  جایزه به کودکان نیز بین زائران و مسافران نوروزی توزیع شد.

سه پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در چارچوب طرح امداد و نجات نوروزی برای خدمات‌ رسانی به زائران و مسافران در جاده‌های سبزوار مستقر بودند.

 سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha