۴.۵ هکتار زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری واگذار شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴.۵ هکتار زمین در فاز ۳ شهرک صنعتی شماره یک شهرکرد به پارک علم و فناوری برای واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان استان اختصاص داده شد.

حمیدرضا فلاح روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سالی که با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است شرکت شهرک‌های صنعتی می‌تواند نقش موثری در راستای تحقق این شعار ایفا کند.

وی ادامه داد: با تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه و پارک علم و فناوری می‌توان به خوبی در تحقق شعار سال اقدام کرد و در این رابطه شرکت شهرک‌های صنعتی از سالهای گذشته پیشگام بوده است و با انعقاد تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری از طرح‌های فناورانه در حوزه صنعت حمایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی را از جمله اقدامات این شرکت در راستای تحقق شعار عنوان کرد و گفت: این شرکت هزینه پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که در زمینه صنعت تدوین شده باشد، را تقبل می‌کند.

فلاح تصریح کرد: همچنین در سالجاری ۱۵ سوله به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده می‌شود.

وی، احداث شهرک تخصصی فناوری و دانش‌بنیان استان را از دیگر برنامه‌های این شرکت در سالجاری عنوان کرد و گفت: این برنامه در سفر آتی هیات دولت به استان در اولویت برنامه‌ها قرار می‌گیرد تا با اختصاص اعتبار مناسب بتوان آن را عملیاتی کرد.

فلاح با بیان اینکه در سال گذشته ۳۸ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت، خاطرنشان کرد: هدفگذاری برای سالجاری احیای ۴۰ واحد صنعتی است که با توجه به ظرفیت استان پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ واحد راکد در استان تا پایان سال به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha