۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84704789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیمت زولبیا و بامیه در مهاباد ۵۵ هزار تومان اعلام شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷
کد خبر: 84704789
قیمت زولبیا و بامیه در مهاباد ۵۵ هزار تومان اعلام شد

مهاباد - ایرنا - رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان مهاباد گفت: قیمت زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان امسال با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به پارسال به قیمت هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

مسعود ملا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر این اساس هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۵۵ و نوع ممتاز آن نیز ۶۰ هزار تومان مصوب و به واحدهای شیرینی‌پزی و قنادی های این شهرستان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این نرخ‌گذاری با توجه به افزایش تقاضای زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان مهاباد با بیان اینکه تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، اظهار کرد: در این ایام هر کیلوگرم آش رشته نیز با قیمت ۶۵ هزار تومان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

«ملا» بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برخی افراد سودجو اقدام به تولید زولبیا و بامیه بی‌کیفیت در مکان‌های غیربهداشتی می‌کنند که از شهروندان تقاضا می‌شود از خرید این نوع شیرینی‌ها در واحدهای بدون پروانه کسب و دست فروشان سطح شهر خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه فروش بیش‌از این نرخ های مصوب شده تخلف محسوب و با خاطیان برخورد خواهد شد، گفت: شهروندان هرگونه تخلف در قیمت و عرضه کالای نامرغوب را به سامانه ۱۲۴ یا شماره ثابت ۴۲۴۴۷۳۹۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

به گزارش ایرنا، قیمت زولبیا و بامیه ممتاز و درجه یک در سال گذشته به ترتیب ۳۵ و ۳۲ هزار تومان بود.

مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است که ۷۵ واحد آن مربوط به قنادی و شیرینی‌پزی‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha