۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84704790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گیلان ۱۰ درجه خنک می‌شود

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبر: 84704790
گیلان ۱۰ درجه خنک می‌شود

رشت - ایرنا - بر اساس پیش بینی هواشناسی دمای هوای گیلان تا روز سه شنبه ۱۰ درجه سانتیگراد نسبت به یکشنه گذشته کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا، دمای هوای گیلان که روز گذشته در نخستین ماه فصل بهار روزی تابستانی را برای ساکنان گیلان رقم زد و به بیش از ۳۶ درجه سانتیگراد رسید، امروز روند کاهشی را پشت سر خواهد گذاشت و دمای استان حداقل تا ۱۰ درجه سانتیگراد خنک تر خواهد شد.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: هم اینک در نقاطی از استان همچنان دمای استان بالاست و به‌تدریج دما درحال کاهش است که پیش‌بینی می‌شود تا فردا سه شنبه نقاط مختلف استان دست‌کم تا ۱۰ درجه سانتیگراد خنک شود.

شبنم هادی‌نژاد با اشاره به اینکه بیشترین دما در استان طی روز گذشته در رودبار با ۳۶.۲ درجه سانتیگراد اتفاق افتاد، افزود: پیش بینی می شود بالاترین دمای این شهر برای فردا سه شنبه طی ساعاتی به ۲۱ تا ۲۲ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقاط استان برسد.

وی پیش‌بینی کرد که برای فردا سه شنبه حداکثر دما برای رشت ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید و گرمترین ساعات فردا در ارتفاعات نیز بین ۱۳ تا ۱۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه تا پایان هفته آسمان نیمه ابری تا تمام ابری، گاهی رگبار و رعد و برق در استان مورد انتظار است، پیش بینی کرد دما پس از کاهشی که تا فردا اتفاق خواهد افتاد تا اواخر هفته کاهش محسوس دیگری نیابد.

سرپرست اداره پیش بینی وهشدار اداره کل هواشناسی گیلان به وزش باد گرم در استان طی صبح امروز نیز اشاره و بیان کرد: وزش باد گرم امروز با سرعت ۱۱۰کیلومتر بر ساعت ارتفاعات تالش را درنوردید اما در نقاط جلگه ای حداکصر وزش باد گرم  از حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت فرارتر نرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha