۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84704854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار بسیجی سمنانی نوروز امسال در طرح بهار خدمت نقش آفرینی کردند

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ۶ هزار بسیجی جهادگر استان در قالب ۶۵۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی، نوروز امسال در طرح بهار خدمت نقش آفرینی کردند.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز دوشنبه در جلسه جمع بندی اعزام گروه های جهادی در نوروز ۱۴۰۱ که در سالن جلسات شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد، افزود: طرح بهار خدمت در نوروز ۱۴۰۱ به وسیله مجموعه سپاه و بسیج در سراسر استان سمنان برنامه ریزی شد و بسیجیان با هماهنگی فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان در عرصه های مختلف خدمت رسانی، نقش آفرینی کردند.

دامغانی با اشاره به خدمت رسانی گروه‌های جهادی در عرصه های مختلف تصریح کرد: تهیه بسته های معیشتی، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، اسکان زائران رضوی و همچنین فعالیت‌های جهادی و عمرانی در کنار برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در نقاط مختلف استان از جمله برنامه های اجرا شده به وسیله جهادگران بسیجی در طرح بهار خدمت است.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری کمک به مردم مظلوم یمن افزود: از اقدامات شاخص در طرح بهار خدمت در سراسر استان سمنان جمع آوری کمک برای مردم مظلوم یمن است که تاکنون بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  کمک های مردمی جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه استان سمنان یادآور شد:  طرح کمک به مردم مظلوم یمن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، نوروز امسال گروه های جهادی بسیج استان سمنان به  بیش از ۱۶هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در نقاط مختلف استان خدمت رسانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha