۱۱ میلیون لیتر نفت‌گاز بخش کشاورزی در جنوب آذربایجان غربی توزیع شد

مهاباد - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: از ابتدای سال‌جاری ۱۱ میلیون لیتر فرآورده نفت گاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی جنوب آذربایجان‌غربی تامین و توزیع شده‌ است.

سیدجواد فیض‌حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و آب هوایی منطقه و آغاز فعالیت های بخش کشاورزی، این منطقه نفتی اقدام به تامین سهمیه سوخت ادوات بخش کشاورزی و توزیع آن از طریق فروشندگی‌های مجاز کرده‌ است.

وی همچنین با اشاره به آغاز فصل کشت بهاره محصولات کشاورزی افزود: فعالان و متقاضیان واجد شرایط این حوزه می توانند با مراجعه به سامانه Newtejaratasan و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست خود، جهت تحویل سهمیه نفت گاز تخصیصی خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه سهمیه تخصیصی به ادوات و ماشین آلات کشاورزی براساس سطح زیر کشت و پلاک گذاری ادوات کشاورزی و همچنین ثبت نام در سامانه Newtejaratasan و داشتن مجوز لازم از اداره‌های ذیربط انجام می گیرد گفت: متقاضیان واجد شرایط می توانند پس از ثبت نام جهت دریافت سهمیه تخصیصی خود به فروشندگی‌های مجاز مراجعه کنند.

۱۱ میلیون لیتر نفت‌گاز بخش کشاورزی در جنوب آذربایجان غربی توزیع شد

وی ادامه داد: هم اینک بیش از ۲۵ هزار دستگاه تراکتور و بیش از سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کمباین فعال در هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی در حوزه کشاورزی وجود دارد.

فیض‌حسینی افزود: باتوجه به پیشرفت بالای ۷۸ درصدی فرایند پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در جنوب استان و همچنین با ایجاد وحدت رویه یکسان، برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت‌های لازم توسط کارشناسان این منطقه و همراهی اداره‌های ذیربط از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی با جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی اقدام شده است.

وی بیان کرد: سوخت بخش کشاورزی هم اکنون توسط ۱۶۵ باب فروشندگی و خرده‌فروشی در سطح روستاها به کشاورزان بدون وقفه زمانی در حال تحویل است.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۱۰۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر جایگاه های تک منظوره سوخت مایع، جایگاه های ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۲۵۳ فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha