از پیگیری بازآفرینی محله نفرآباد، کانال آب عباس‌آباد تا پارکینگ طبقاتی حرم

شهرری - ایرنا - رئیس شورای شهرستان ری گفت: در مدت ۶ ماهی که از مدیریت شهری در دوره ششم گذشته، خدمات شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری در قیاس با مناطق دیگر ویژه تر بوده است که امیدواریم در سال جدید اقدامات شاخصی را از حرکت رو به جلو به مردم نشان دهیم.

به گزارش ایرنا، جعفر شربیانی روز سه شنبه در دیدار با سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری افزود: طرح احداث پارکینگ مجاور حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، ایجاد کنارگذر آزادگان و طراحی دور برگردان اتوبان شهید آوینی طرح ویژه ای برای تسهیل در عبور و مرور مردم است که آغاز عملیات اجرایی این طرح ها بسیار امید آفرین است.

وی یادآور شد: پارکینگ طبقاتی مجاور حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اقدام مهمی است که می تواند به زیرساخت های گردشگری و تسهیل ورود زائران به حرم کمک کند و باید عزم جدی برای شروع این کار در نظر گرفته شود، شهرداری پیگیری های ویژه ای را در این خصوص انجام دهد و شورای شهرستان نیز تمام همکاری و مساعدت خود را انجام خواهد داد.

شربیانی به پیگیری ها مستمر در خصوص طرح بازآفرینی محله نفرآباد اشاره و خاطرنشان کرد: این پیگیری ها تا محقق شدن مطالبه چندین ساله مردم همچنان به قوت خود باقی است ‌و همچنین حل مشکلات کانال آب عباس آباد نیز باید تسریع شود.

رئیس شورای شهرستان ری اضافه کرد: مجموعه فرهنگی ایوان ری نیز باید از حالت کم بهره کنونی خارج و پیشنهاد می شود که ترکیب اعضای امنای این مجموعه که می تواند یک قطب موثر فرهنگی بوده و متشکل از خود مردم هم باشند.

وی با بیان اینکه این مجموعه نباید بلاتکلیف رها و معضلات به آن سرریز شود، اظهار داشت: ایوان ری می تواند به یکی از قطب های فرهنگی تبدیل شود.

شهرداری منطقه ۲۰ - شهرری جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha