۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۸
کد خبر: 84706075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقم تسهیلات کشتارگاه مرغ کارزان طبق نظر کارشناسان تعیین شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر رفع موانع تولید در سال جدید و اهتمام مدیران برای تحقق این مهم، گفت: رقم تسهیلات برای تکمیل طرح کشتارگاه مرغ کارزان در شهرستان سیروان باید طبق نظر کارشناسان جهاد کشاورزی و بانک های عامل تعیین شود.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در بازدید از طرح کشتارگاه مرغ کارزان در شهرستان سیروان اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این طرح ۸۰ درصد است و در صورت ارائه تسهیلات در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مساعدت و حمایت بانک کشاورزی و دیگر دستگاه های مرتبط این طرح تا پایان سال به بهره‌ برداری می رسد.

استاندار ایلام بر ضرورت افتتاح این پروژه قبل از سال جاری تاکید کرد و افزود: در صورت نیاز با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز برای ارائه تسهیلات و تسریع در تکمیل این پروژه رایزنی هایی انجام می شود.

بهرام نیا با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ گفت: بازدید امروز در راستای شعار سال و به منظور رفع مشکلات این طرح انجام شد و شعار سال بعنوان یک راهبرد برای همه مسوولان  و در واقع زیربنایی اشتغال است.

وی تاکید کرد: فاز اول این طرح صنعتی در صورت تکمیل برای ۹۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد و روزانه حدود ۸۰ تن مرغ کشتار می‌کند.

وی اضافه کرد: چنانچه این طرح صنعتی به بهره برداری برسد، هم به تولید استان کمک می‌کند هم مازاد تولید را می‌توان به استان همجوار صادر کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha