۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۵:۰۰
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84706546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین خود را برای نبردی دیگر آماده کرده است

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۵:۰۰
کد خبر: 84706546
مقاومت فلسطین خود را برای نبردی دیگر آماده کرده است

تهران – ایرنا – روزنامه الاخبار لبنان نوشت: گروه های مقاومت فلسطین در غزه خود را برای درگیری جدیدی با رژیم صهیونیستی آماده کرده‌اند.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، روزنامه الاخبار به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که، مقاومت آمادگی خود را برای مقابله جدیدی با دشمن اشغالگر در صورتی که از خطوط قرمز عبور کند آماده کرده است.

یک منبع فلسطینی در گفت و گو با الاخبار گفت: در صورتی که دشمن در قدس و کرانه باختری در ماه مبارک رمضان، حماقتی در بخش امنیتی و نظامی کند، برای رویارویی با او آمادگی داریم.

وی اضافه کرد: دستورات آویو کوخافی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای استقرار و افزایش سامانه های گنبد آهنین در مرز با نوار غزه، تلاشی برای بازدارندگی بیشتر و ایجاد ترس در گروه های مقاومت است.

این منبع فلسطینی افزود: دشمن صهیونیستی در شرایط کنونی مایل به آغاز درگیری با غزه نیست زیرا حتی در جبهه داخلی بویژه در قدس و کرانه باختری نیز نتوانسسته است سلطه خود را اعمال کند.

وی گفت: ارزیابی های مقاومت اینگونه است که اشغالگران هم اکنون از نظر نظامی آمادگی درگیری با نوار غزه را ندارند زیرا هدفی برای دستیابی در این منطقه ندارند و تنها دستاوردشان در هر درگیری جدید می تواند کشتار و قتل عام غیرنظامیان باشد.

این منبع آگاه بیان کرد: از نظر سیاسی نیز ورود رژیم صهیونیستی به جنگی دیگر می تواند به فروپاشی کابینه ائتلافی آن منجر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha