۸ عنوان مجوز سازمان محیط‌زیست تصویب شد

تهران- ایرنا - در شصتمین جلسه هیات مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌وکار در خصوص عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای سازمان حفاظت محیط زیست، تصمیم گیری شد و بر این اساس ۸ عنوان مجوز سازمان حفاظت محیط زیست با هدف بهبود محیط کسب‌ وکار به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، در این نشست که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در محل وزارت دارایی برگزار شد این ۸ عنوان مجوز به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها به تصویب رسید.

مجوز احداث کارگاه تاکسیدرمی، صدور گواهینامه آزمایشگاه معتمد، تاسیس موزه و نمایشگاه تاریخ طبیعی، تاسیس تکثیر و پرورش پستاندارن و پرندگان وحشی در اسارت، پروانه بهره برداری، تکثیر و پرورش پستانداران و پرندگان وحشی در اسارت، احداث مراکز تکثیر و پرورش خزندگان و دوزیستان، پروانه بهره برداری از مراکز تکثیر و پرورش خزندگان و دوزیستان و دفع مواد قابل تخلیه در دریا ۸ مجوز صادر شده است.

بر این اساس سازمان حفاظت محیط زیست درگاه تخصصی برخی مجوزهای مربوطه را تشکیل داده و مراحل اتصال به درگاه ملی مجوزهای کشور و پیاده سازی سرویس های مربوطه را در دستور کار قرار داده است، در فاز بعدی و در راستای افزایش شفافیت و بهبود محیط کسب و کار، الکترونیکی کردن استعلامات با سایر دستگاه های اجرایی بر بستر شبکه ملی اطلاعات اجرایی خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha