ایجاد تفرقه و دو دستگی در میان امت اسلام علت حادثه مشهد بود

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حادثه ناگوار روز گذشته مشهد گفت: یقیناً این دست از جنایات با هدف تضعیف امنیت ایران اسلامی، ایجاد فتنه و جنگ مذهبی، تفرقه و دو دستگی بین امت اسلامی و ... برنامه ریزی شده است.

اردشیرمطهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حادثه ناگوار روز گذشته مشهد که منجر به شهادت یک روحانی در حرم رضوی شد گفت: این جنایت با هدف ایجاد اختلافات مذهبی و در راستای اهداف آمریکایی – صهیونیستی رقم خورده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادن با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه "تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است" به تبین اهداف سناریو آمریکایی – صهیونیستی پرداخت و گفت: درحال حاضر ما شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی هستیم که با همکاری عناصری خود فروخته در حال اجرا شدن است.

مطهری خاطرنشان کرد: یقیناً این دست از جنایات با هدف تضعیف امنیت ایران اسلامی،  ایجاد فتنه و جنگ مذهبی، تفرقه و دو دستگی بین امت اسلامی و ... برنامه ریزی شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به همراهی و همکاری مبلغین جهادگر ایرانی و افغانستانی و مهاجرین افغانستان در عرصه‌های مختلف گفت: طلاب ایرانی و افغانستانی و مردم ایران و افغانستان سال‌هاست در صحنه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، مقابله با داعش با این سفاکان خونریز دست و پنجه نرم کرده‌اند که لشکر و شهدای عزیز فاطمیون آرمیده در گلزارهای سراسر ایران مصداق این همراهی و همکاری مجاهدانه و شهادت طلبانه است.

نماینده مردم گرمسار با اشاره به مجاهدت های شهید اصلانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: این شهید بزرگوار به همراه دیگر طلاب و جوانان مشهد در ایام نوروز به طور شبانه روزی در حال ارائه خدمات جهادی به زائران امام رضا (ع) بودند و در شب شهادتشان سفره افطاری برای نیازمندان در مسجد محل زندگیشان تدارک دیده بودند که در نهایت در حرم مطهر رضوی به آرزوی دیرینه خود رسید و ردای شهادت را پوشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha