۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84706809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث تلخ حرم‌رضوی ریشه در فتنه ترکیبی دشمن دارد

سنندج-ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به حوادث اخیر حرم امام رضا(ع) در مشهد گفت: حوادث تلخ حرم‌رضوی ریشه در فتنه ترکیبی دشمنان این آب و خاک دارد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات روز چهارشنبه در رابطه با علل و چرایی حوادث اخیر مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به عنوان ناخدای کشتی انقلاب در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به زیبایی فرمودند" تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است و ابعاد مختلفی دارد" و این روزها به وضوح شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی دشمن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان اسلام و انقلاب با هر ترفندی و از هر راهی به دنبال تخریب آرمان وحدت و ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب و سوءاستفاده از احساسات پاک مردم هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: مواردی همچون ایجاد روحیه ترس از همسایگان و همسایه هراسی، ارتباط دادن مسائل اقتصادی کشور با نارضایتی مردم از روحانیت و نظام دینی و هجمه وسیع به این قشر شریف، مرتبط کردن موضوع شهادت روحانیت در حرم رضوی با بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها و دهها ترفند و دسیسه دیگر، در این راستا قابل تحلیل است.

وی یادآور شد: بر همگان به ویژه اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و تریبون واجب است با روشنگری و جهاد تبیین و تقویت وحدت در جامعه و دوراندیشی و درایت نقشه‌های اتاق فکر رژیم پوشالی صهیونیستی، انگلیس مکار، آمریکای خبیث و حامیان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود جنایتکار  نقش برآب شود.

ظهر روز سه شنبه ۱۶ فروردین فردی با چاقو به سه طلبه در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی حمله کرد که یک طلبه به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha