جنایت در حرم رضوی« وحدت مذاهب» را هدف قرار داده است

تهران- ایرنا-نماینده مردم مشهد با محکوم کردن حمله به سه روحانی در حرم رضوی گفت: جنایت حرم امام رضا (ع) حرکت صهیونیستی است که وحدت مذاهب را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نصرالله پژمان فر در نشست علنی امروز -چهارشنبه، ۱۷ فروردین - مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به جنایت حرم امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: شهادت شهید بزرگوار حجت الاسلام اصلانی را که از فعالان حاشیه شهر مشهد بود به حضرت ولیعصر (عج)، همه مردم ایران اسلامی به خصوص حوزه انتخابیه ام مشهد الرضا تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: امیدوارم خدای متعال به دو برادر بزرگوارمان حجت الاسلام پاکدامن و حجت الاسلام دارایی که در بیمارستان هستند صحت و عافیت دهد و هرچه زودتر در کنار خانواده هایشان قرار گیرند.

وی افزود: این حرکت قطعا صهیونیستی است که وحدت مذاهب و دو ملت ایران و افغانستان را هدف قرار داده است. دو ملتی که در سختی ها و آسانی ها کنار هم بودند و این جنایت قطعا نه تنها به وحدت آسیب نمی زند بلکه آن را مستحکم خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه های امنیتی با جدیت به این جنایت وارد شوند

همچنین در این نشست محمدتقی نقدعلی ضمن محکومیت این حادثه ناگوار گفت: اقدام مذبوحانه حرم امن رضوی را از طرف همکاران و حوزه علمیه محکوم می کنم.

نماینده خمینی شهر تصریح کرد: دشمنان بدانند روحانیتی را که از اول در میدان جهاد و شهادت بوده و در راه اهداف انقلاب به شهادت رسیده اند را نمی توانند بی اثر کنند. استکبار جهانی کور خوانده که با سگان ولگرد خود اینچنین عزیزان ما را در حرم امن رضوی به شهادت برساند. این شهدا به فضیلت خود رسیده اند، اما این خون ها امروز امت حزب الله را ثابت قدم تر می کند.

همچنین علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با محکوم کردن اقدام مذبوحانه در حرم امن رضوی گفت: این اقدام شنیع و غیرقابل دفاع در حرم مطهر رضوی، جایی که حرمت دارد را به شدت محکوم می کنم.

وی تاکید کرد: روحانیت همواره از صدر مشروطیت و قبل از آن در نهضت تنباکو پیش قراول بوده است. شیخ شهید "شیخ فضل الله نوری" را برای احیای دین هدیه کرده ایم، روحانیت، شهید اول، شهید ثانی، شهید ثالث، شهید مفتح، شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید مصطفی خمینی در راه جهاد تبیین به شهادت رسیده اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم تصریح کرد: البته این کار توسط عنصر فریب خورده ای انجام شده، ولی همیشه دست های پشت پرده وجود دارد، همان دست هایی که به دنبال ایجاد نفاق و شقاق بین مسلمین است و ما این توطئه خطرناک را با دقت رصد می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha