۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84707162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم در زمینه رفع مشکلات کشور گام‌های خوبی برداشته است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم دوره ای که آغاز کرده، دوره پیشرفت است و در این چند ماه در راستای خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات کشور گام‌های خوبی برداشته است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در کردستان اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم تاکنون نشانه پیشرفت بوده و  در پیام نوروزی مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفت که افتخار بزرگی برای دولت است.

وی افزود: در این دروه مردم انتظاراتی دارند که البته بجا بوده و بیشتر در رابطه با مسایل و مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور است که تلاش می شود با تلاش شبانه روزی، توکل بر خدا و پیروی از تدابیر و فرامین رهبری در خدمتگزاری به مردم گام های مثبتی در رفع این مشکلات برداشته شود.

استاندار کردستان یادآور شد: درکردستان نیز ظرفیتهای خوبی داریم و مشکلاتی نیز از گذشته بوده و تاکنون ادامه دارد که امیدواریم با خدمت جهادی و همت مضاعف در راه پیشرفت و توسعه این استان گام برداریم.

وی با اشاره به تعهد ساخت ۷۸هزار واحد مسکونی تا چهار سال آینده و ایجاد ۳۴ هزار شغل در استان در سال‌جاری گفت: با توجه به اینکه برخی از نقاط استان همچون شهرهای غربی با مشکل کمبود آب روبرو هستند  دولت با همت سپاه و بسیج سازندگی با تخصیص اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد ریال  در ۲۰ ماه مشکل ۱۶۹روستای استان را رفع می کند.

زارعی کوشا یادآور شد: همچنین برای ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال در کردستان ظرفیت‌های خوبی احصا شده که امیدواریم با تحقق آن، زمینه تحول و پیشرفت در استان ایجاد شود.

وی همچنین با محکوم کردن حادثه روز گذشته حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار داشت: این حادثه نشان داد که جامعه روحانیت همچنان خار چشم دشمنان بوده و این قشر را عامل اصلی وحدت می دانند و بدنبال ضربه زدن به جامعه روحانیت هستند.

همایش طلایه داران تبلیغ روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام "محمد تقی سیفایی"مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و جمعی از روحانیون و علمای استان کردستان در سنندج برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha