دستگاه قضا با عاملان پشت پرده حرکت مذبوحانه در حرم رضوی برخورد کند

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان با محکومیت تعرض به ساحت مقدس امام رضا(ع) و سوء قصد به سه روحانی در حرم مطهر رضوی، خواستار برخورد دستگاه قضا با عامل یا عاملان پشت پرده این حرکت مذبوحانه شد تا دشمن اجازه تکرار اینگونه حوادث را به خود ندهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عصر چهارشنبه در پیام تسلیت شهادت حجت الاسلام و المسلمین اصلانی یکی از سه روحانی مورد حمله قرارگرفته در این حادثه، افزود: حادثه دلخراش شهادت حمله مذبوحانه یکی از عناصر تکفیری به سه نفر از روحانیان که منجر به شهادت یکی و مجروح شدن ۲ نفر  از آنان در حرم رضوی موجب تالم و تاثر گردید.

وی بیان داشت: بی شک این گونه حرکات مذبوحانه نتیجه ناامیدی جریان تکفیری از ایجاد  اختلاف و در راستای ایجاد تفرقه و تشتت در میان علمای امت اسلامی است.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: مردم فهیم و آگاه مسلمان با درک شرایط موجود صفوف خود را علیه جریان‌های تفرقه افکنانه مستحکم‌تر کرده و با محکومیت آن از طرف علمای اسلامی این توطئه دشمن را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: از دستگاه قضا می‌خواهیم با عامل یا عاملین پشت پرده این حرکت مذبوحانه برخورد نموده تا دشمن اجازه تکرار اینگونه حوادث را به خود ندهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha