۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84707681
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چند خبرکوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۰۳
کد خبر: 84707681
چند خبرکوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- دستگیری ۱۰ سارق سابقه دار در بجنورد، کشف پرونده کلاه‌برداری ۴۰۰ میلیون ریالی و دستگیری یک راننده با گواهینامه جعلی در گرمه از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در سطح استان، با پییگیری و بررسی میدانی کارآگاهان محل اختفای سارقان شناسایی شد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: در دو عملیات غافلگیرانه ۱۰ نفر سارق سابقه‌دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۱۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، یادآور شد: سرقت از اماکن عمومی، خصوصی، منزل، مغازه، موتورسیکلت، داخل خودرو ازجمله سرقت‌های انجام‌شده توسط این افراد بود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در روند رسیدگی به این پرونده ۱۴ نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: در نهایت تمام متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف پرونده کلاه‌برداری ۴۰۰ میلیون ریالی در بجنورد

همچنین جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند فروش خودرو از وی کلاه‌برداری کرده است، گفت: با تلاش کارآگاهان و همچنین همکاری شاکی، فرد کلاهبردار شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ محمد غلامی افزود: متهم در تحقیقات انجام‌شده به یک مورد کلاهبرداری از شاکی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 دستگیری یک راننده با گواهینامه جعلی در گرمه-جاجرم

فرمانده انتظامی گرمه هم در خبری گفت: در پی کنترل خودروهای عبوری و بررسی مدارک توسط واحد گشت پلیس‌راه "گرمه- جاجرم "، راننده‌ای که از یک تیغه گواهینامه جعلی استفاده می‌کرد، دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شد.

 سرهنگ مجتبی نظافتی با اشاره به اینکه این فرد در قبال پرداخت ۵۰ میلیون ریال گواهی‌نامه جعلی را اخذ کرده است، افزود: در بازجویی‌های انجام‌شده مشخص شد که این فرد از طریق یک کانال اینستاگرامی با جاعل آشنا می‌شود و گواهینامه جعلی را از او اخذ می‌کند.

وی با بیان اینکه متهم در نهایت به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری فرد جاعل ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha