امام جمعه آستارا عملکرد مسئولان در تحقق شعار سال را خواستار شد

آستارا - ایرنا - امام جمعه بندر مرزی آستارا از مسئولان این شهرستان خواست، عملکرد خود برای تحقق نام و شعار سال را از طریق رسانه‌ها به مردم گزارش کنند تا نقش هر دستگاه‌ اداری در این زمینه مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی عصر چهارشنبه در دفتر خود در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه ها گفت: سال ۱۴۰۰ که از سوی رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته بود را پشت سرگذاشتیم و باید مشخص شود، دستگاه ها و مسئولان چه نقشی در تحقق شعار و نام سال داشته اند.

وی افزود: به دنبال طرح این موضوع از ناحیه نهاد امامت جمعه آستارا، فرمانداری این شهرستان از ۱۲ دستگاه اداری مهم خواسته است تا عملکرد شفاف خود را در راستای تحقق شعار سال گذشته ارائه کنند.

وی رسانه ها را پل های ارتباطی مردم و مسئولان توصیف کرد و از مسئولان خواست، برای تبیین و تشریح عملکرد و خدمات خود و همچنین جهت دریافت بازتاب اقدامات خود و نظرات و انتقادات مردم، با رسانه ها و خبرنگاران ارتباط بیشتری داشته باشند.

امام جمعه آستارا مدیران کانال های خبری را همکاران و همراهان خبرنگاران دانست و با اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در انتشار اخبار، بر ارتباط مستمر آنها با یکدیگر و برگزاری نشست های خبری مسئولان برای گزارش عملکرد دستگاه ها تاکید کرد.

در این نشست، خبرنگاران و مدیران کانال های خبری نیز با تشریح برخی موانع توسعه آستارا و مشکلات پیش روی خود در حوزه رسانه و خبر، استفاده از ظرفیت نهاد امامت جمعه برای رفع آن موانع و مشکلات را خواستار شدند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری های مطرح کشور در آن فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha