۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبر: 84708106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام انقلاب است

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبر: 84708106
زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام انقلاب است

اراک - ایرنا - رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: زبان هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

«رضا میرزایی»روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، افزود: هنر انقلاب اسلامی برای مخاطبین جامعه باید تبیین شود و با تقدیر از هنرمندان فعال و پویای این حوزه باید تولیدات این عرصه را  ترویج کرد تا اثربخشی لازم را در جامعه ایجاد کند.

وی با اشاره به مناسبت برنامه‌های هفته هنر( ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه) افزود: تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، رونمایی از سردیس شهید آوینی، افتتاح نمایشگاه پوستر هنرمندان انقلاب، اجرای نمایش‌های خیابانی توسط هنرمندان استان و همچنین برگزاری گروه‌های سرود از جمله برنامه های این هفته است

رئیس حوزه هنری استان مرکزی با بیان اینکه در این هفته ۳۰ اثر هنرهای تجسمی در سه نمایشگاه استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد گفت: برگزاری جشن امضا، نشست‌های تخصصی با حضور اساتید مطرح کشوری با هدف توسعه و ارتقای کیفی آثار برگزار می‌شود.

وی نمایشنامه خوانی، نشست هنرمندان عرصه خوش نویسی در بیت تاریخی امام خمینی( ره) ، دیدار و نشست با نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی، برگزاری همایش هفته هنر در شهرستان ساوه و همچنین تقدیر از ۴۰ تن از هنرمندان و فعالان رسانه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته هنر عنوان کرد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی اظهار داشت: توجه به مسائل زیست بومی و مسئله محوری رویکرد جدید حوزه هنری است و انتظار می رود تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها هم افزایی و تعامل فرهنگی و اجرایی با این نهاد داشته باشند.

میرزایی بر ضرورت تبیین شخصیتی و دیدگاهی شهید آوینی در این هفته و زمینه سازی حضور هوشمندانه تمام هنرمندان در تمام عرصه‌ها تاکید کرد و گفت: برای معرفی هر چه بیشتر هنر و حقایق انقلاب اسلامی باید از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha