حمایت از جوانان نخبه، ماموریت مهم مسئولان است
سردار بوعلی

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و جوانان نخبه تاکید کرد و گفت: این شرکت ها منشا رونق تولید، خودکفایی ملی، جذب نخبگان و اشتغال آفرین هستند و پشتیبانی از این شرکت ها وظیفه مهم مسئولان است.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه، سردار سرتیپ یدالله بوعلی در آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس، با بیان اینکه پیگیری و حل مشکلات جامعه کارگری، رسالت بسیج کارگران و کارخانجات است اعلام کرد : حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی نه تنها موجب اشتغالزایی برای جوانان می شود بلکه تضمین امنیت شغلی برای کارگران را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی اظهار داشت:  کارگران یکی از ارکان اصلی اقتصاد و تولید در کشور هستند و جامعه کارگری همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و پیشقدم بوده و امروز نیز کارگران یکی از اقشار پویا و تاثیرگذار جامعه هستند.
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در حوزه حل مشکلات صنایع بومی عملکرد خوبی داشته و با همکاری سایر نهادها و سازمان ها توانسته اند برخی از مشکلات کارخانجات را پیگیری و حل کند.
وی با بیان اینکه این سازمان در پیگیری مطالبات جامعه کارگری نیز موفق عمل کرده است، گفت: مدیران صنایع وکارخانجات و کارفرمایان استان فارس در موضوع کمک های مومنانه عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشته اند.
مسئول سابق سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس نیز در این مراسم افزود: هم افزایی و تعامل صمیمانه و فعال بسیج کارگران و کارخانجات فارس با جامعه کارگری و کارفرمایان یکی از عوامل موفقیت این سازمان بوده است.
سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری ادامه داد: مجموعه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در دوره اخیر ضمن حضور فعال در میدان و رصد مشکلات کارگران و کارخانجات، پیگیری دغدغه های کارگران را در راس فعالیت های خود  قرار داده و طرح های موثری را نیز برای حل این مشکلات تدوین و ارائه کرده است.
در پایان این مراسم  از زحمات سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری تجلیل و سرهنگ پاسدار نوشاد نادری منش به عنوان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس معرفی شد و سرگرد پاسدار محمد جواد مختاری نیز به عنوان مشاور و مسئول دفتر فرماندهی سپاه فجر فارس معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha