علت حال نامساعد برخی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در دست بررسی است

شیراز-ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: حال دانشجویان بیمار دانشگاه علوم پزشکی جهرم که با علایم تهوع، استفراغ، تب و لرز به بیمارستان مطهری جهرم مراجعه کرده بودند، هم‌اینک مساعد است و علت این رخداد در دست بررسی است.

محمد رحمانیان پنج‌شنبه ارائه جزئیات بیشتر درباره تعداد و علت این رخداد شامگاه سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه جاری را به بیستم این ماه و مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها، موکول کرد و افزود: غذای توزیع شده در وعده افطار این دانشگاه، برای بررسی وضعیت سلامت به آزمایشگاه فرستاده شده است تا احتمال مسمومیت غذایی دانشجویان بررسی شود.
وی افزود: علایم دیده شده در این دانشجویان، ممکن است به دلیل یک بیماری یا خوردن غذایی خارج از دانشگاه باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: دانشجویانی که حالشان نامساعد بود، پس از سرم درمانی و درمان سرپایی، مرخص شدند و هم اینک حال آنها مساعد است.
رحمانیان با بیان این که چلوماهی و جوجه کباب، غذاهای وعده افطار دانشگاه علوم پزشکی جهرم در شامگاه سه‌شنبه بوده است، افزود: ۲هزار نفر شامل کارکنان، کادر درمان و ۶۰۰ دانشجوی این دانشگاه از این غذاها خورده‌اند که به جز تعدادی از دانشجویان، دیگر افراد علایمی نداشتند.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

گفتنی است در محافل رسمی و غیررسمی، آمار متفاوتی از شمار دانشجویان مراجعه کننده به بیمارستان جهرم اعلام شده و تعداد بین ۶ تا ۳۰ نفر متغیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha