۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبر: 84708184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی دستور تخریب خانه اسیر فلسطینی را صادر کرد

تهران - ایرنا - رژیم صهیونیستی دستور تخریب خانه «عمر احمد جرادات»، اسیر فلسطینی ساکن شهرک «سیله الحارثیه» در غرب جنین را صادر کرد.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا، دادگاه رژیم صهیونیستی شب گذشته حکم تخریب خانه این اسیر فلسطینی را پس از گذشت ماه  ها بازداشت و زندان وی صادر کرد. 
بر پایه اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خانواده این اسیر  اعلام کردند که دادگاه رژیم صهیونیستی درخواست تجدیدنظر ارائه شده از سوی نهادهای حقوقی پیرامون عدم تخریب این خانه را نپذیرفته و حکم به تخریب آن داده است.
این اسیر فلسطینی از دسامبر سال گذشته به اتهام دست داشتن در عملیاتی که به هلاکت یک صهیونیست در نزدیکی جنین منجر شد، بازداشت شده است. 
رژیم صهیونیستی دو برادر و مادر این اسیر فلسطینی را هم بازداشت کرده است.
پیش تر نیز منابع محلی از ادامه تخریب خانه های فلسطینیان در قدس اشغالی توسط اشغالگران صهیونیستی خبر داده بودند.
رژیم صهیونیستی بدون هیچ اعتنایی به مخالفت‌های گسترده بین‌المللی همچنان به ساخت و ساز در سرزمین های اشغالی فلسطین ادامه می‌دهد و تاکنون هیچ اقدام عملی و بازدارنده‌ای به منظور توقف توسعه‌طلبی‌های این رژیم انجام نگرفته است.
شورای امنیت سازمان ملل اواخر سال ۲۰۱۶ با صدور قطعنامه ۲۳۳۴ بار دیگر هرگونه ساخت و ساز رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین را غیرقانونی اعلام و بر ضرورت تخلیه فوری تمامی شهرک‌های صهیونیستی احداث شده در کرانه باختری تاکید کرد.
رژیم صهیونیستی بارها این قطعنامه را نقض کرده و نه تنها شهرک‌سازی را متوقف نکرده، بلکه آن را شدت بخشیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha