حضور استاندار خراسان رضوی در منزل شهید دیگر حادثه تروریستی حرم رضوی

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی امشب در منزل حجت الاسلام صادق دارایی، شهید دیگر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی که عصر پنجشنبه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید، حضور یافت.

به گزارش ایرنا  یعقوبعلی نظری پنجشنبه شب با حضور در منزل این روحانی شهید ضمن تسلیت به خانواده وی این اقدام ناجوانمردانه را محکوم کرد و برای این شهید روحانی جهادگر علو درجات را آرزو کرد.
وی با اشاره به خدمات سه روحانی که در حرم مطهر رضوی مورد حمله تروریستی قرار گرفتند، بیان کرد: این روحانیون در خدمت به محرومان حاشیه شهر مشهد پیشتاز بودند و در این زمینه صحنه های بی بدیلی را خلق کردند.
استاندار خراسان رضوی افزود: این بزرگواران با جان و دل کار می کردند و خدمت آن ها خدمتی عاشقانه و خدمتی تکلیفی بود که پاداش خود را با رسیدن به درجه شهادت دریافت کردند.

وی گفت: این دو روحانی جهادگر در ماه مبارک رمضان، با زبان روزه و در حین انجام وظیفه که برای هماهنگی امور مرتبط با آستان قدس به حرم امام رضا (ع) رفته بودند به مقام والای شهادت رسیدند.
نظری ادامه داد:  این بزرگواران تابلوهای افتخار و نشانه های بارزی هستند که با اتکا و توجه به آن ها امیدواریم مسیر خود را گم نکنیم و بتوانیم در ادامه راه این عزیزان وظیفه خود را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه خبر جدیدی از ضارب  در دست نیست، گفت: ضارب بر اثر افکار و اندیشه های پلید تکفیری این اقدام را انجام داده که به طور یقین پشت سر این افراد گروه ها و وابستگان به استکبار قرار دارند.
استاندار خراسان رضوی گفت: بزودی عاملان این جنایت شناسایی و به سزای اعمال خود خواهند رسید و با ریشه این نوع جنایت ها برخورد جدی خواهد شد.

یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بوده اند.

حجت‌الاسلام اصلانی از روحانیان مضروب بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه به شهادت رسید.

حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شدند که حجج اسلام پاکدامن به وضعیت پایداری رسید و بهتر شد و سپس  به بیمارستان رضوی انتقال یافت. اما حجت الاسلام دارایی به دلیل شدت جراحات عصر امروز به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha